+993 12 400212

Kurumsal

Vize

Genel Bilgiler

Duyurular

İkamet Randevu Hizmeti

>
İkamet Randevu Hizmeti
  • İkamet Randevu Hizmeti

İkamet Randevu Hizmeti

Değerli Misafirimiz,

Türkiye’de İkamet İzni Randevusu alma sürecinizi, Türkmenistan ofislerimizden satın almış olduğunuz “Yabancı Sağlık Sigortası”na ek hizmet olarak sizlere sunduğumuzTürkiye’de İkamet Rehberi” hizmetimiz sayesinde rahat ve konforlu bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Bunun için takip etmeniz gereken adımlar çok kolay!

*Sigortaya ek olarak sağlamış olduğumuz bu hizmet şimdilik yalnızca Türkmenistan ofislerimizden satın alınmaktadır. 

Unutmayınız!

Yabancılar ve Uluslararası Koruma Kanunu gereğince Yabancı Sağlık Sigortanızı ikamet izni başvurunuz öncesinde yaptırmanız gerekmektedir. 

Yabancı Sağlık Sigortası hakkında detaylı bilgi edinmek için tıklayınız.

Randevu Süreci

2 Adımda Hızlı Randevu Süreci aşağıdaki gibidir:


1. ADIM
Aşağıdakilere sahip misiniz? 
- Çağrı merkezine ulaşmadan önce Türkiye sınırları içerisinde olmalısınız.
- Pasaportunuz yanınızda olmalı. Çünkü göç idaresi sistemine pasaport bilgilerinizi girmemiz gerekiyor.
- SMS onayı için cep telefonunuz yanınızda olmalı. (Türkiye hattına sahip olmalısınız. Göç idaresi gerekliliği.)
- Kendinize ait bir mail adresine sahip olmalısınız. (Göç idaresi Türkiye iletişim bilgileri ekranında e-posta adresiniz talep edilmekte.)
- İkamet edeceğiniz adresi kanıtlar belgeye sahip olmalısınız. **(bu belgeler için sayfanın en altındaki bilgileri kontrol edebilirsiniz.)

2. ADIM
“Türkiye’de İkamet İzni Randevu” süreçleri konusunda çağrı merkezi numaramızdan (0850 242 41 13) bizleri aradığınızda uzman ekiplerimizin sizlere sağlayacağı hizmet aşağıdaki gibidir: 

1. Randevu ve Kayıt
Çağrı merkezi numarasını aradığınızda işlemlerinizin hızlı ve doğru bir şekilde yürütülmesi için sizlere destek oluyoruz. Verilen bilgiler doğrultusunda SMS doğrulama kodunu iletmeniz yeterlidir. İşlemleriniz tamamlandığında randevu gün, saat ve konum bilgisini  sizlere iletiyoruz.

2. Belge Uygunluğu
Uzman ekip arkadaşlarımız aracılığı ile, evraklarınızı inceleyerek gerekliliklere uygunluk kontrolü sağlıyoruz.

3. Kılavuz
Randevunuz oluşturulduktan sonra yol göstermesi adına iletişim bilgilerinize (Telefon/e-mail) bir kılavuz iletiyoruz. Kılavuza göz atmayı unutmayınız!

                                                                                                                                                                                          

** İkamet Adresinizi Kanıtlayan Belgeler

Başvurunuz için aşağıdaki belgelerden biri yeterli olacaktır:

🏠 Kendi evinizde kalıyorsanız: Tapu fotokopisi.
📄 Kiralık bir evde kalıyorsanız: Noter onaylı kira sözleşmesi.
🏨 Otel vb. konaklama yerlerinde kalıyorsanız: Konakladığınıza dair belge ve ikamet süresi boyunca ödemenin yapıldığını gösteren makbuz.
🏫 Öğrenci yurdunda kalıyorsanız: Yurtta kaldığınıza dair e-imzalı/imzalı ve mühürlü/kaşeli belge.
👥 Bir başkasının yanında kalıyorsanız: Noter onaylı taahhütname (Eğer ev sahibi evliyse, eşinin de noter onaylı taahhüdü gereklidir). Ayrıca, taahhüt veren kişi adına düzenlenmiş güncel tarihli elektrik, su, doğalgaz veya sabit telefon faturalarından biri ya da yeni aboneler için abonelik sözleşmesi sunulmalıdır.

Not:

Eğer aldığınız vizede ziyaret-özel ikamet izni başvuru amaçlı vize yazıyor ise, bu vizeye başvururken belirttiğiniz 1.derece yakınınıza ait çalışma izni veya geçerli ikamet iznini de belgelerinize eklemeniz gerekmekte.


+993 12 400212

©Gateway International Vize Ve Danişmanlik Hizmetleri A.Ş. 2023. Tüm hakları saklıdır.